|
Participa amb les teves receptes al concurs millor recepta de maig i guanya un lot de productes de xocolata Trufa cuita de l'Arimany
Aquesta recepta agrada a 1 persones: Montse M A.
Categoria: Postres i dolços Ingredients
UtensilisPer fer trufes, prepareu un plat fondo ple de granulat de xocolata i, amb dues culleretes de postres, formeu boletes de trufa, tireu-les al plat i feu-les rodolar perquè es cobreixin de xocolata. Les podeu posar en petits fours o bé podeu decorar directament les postres. ElaboracióEn un cassó, més gran del doble del que ocupa la nata, poseu-la al foc.
NotesLa recepta d'avui és la que està a la pàgina 44 del llibre "Postres de l'Arimany de Tarragona" de Salvador Arimany i Minguella (Cossetània Edicions). Amb aquesta recepta vull retre homenatge a qui ha fet tant per la pastisseria a Tarragona. Vaig demanar permís a la seva filla Rosó per a publicar-la i aquí la teniu. La veritat és que han sortit unes trufes boníssimes. Amb les quantitats indicades n'he fet 90. Les he congelat i sortiran dissabte a la festa d'aniversari de la meva néta.
També et poden interesar les receptes:
Vols rebre cada dia al teu mail noves receptes de cuina? |
Amanides i plats freds
Sopes i cremes
Arrossos i pastes
Llegums i verdures
Carns
Peixos i mariscos
Ous i làctics
Postres i dolços
Salses
Begudes
Altres
Facebook
Twitter
Delicious
Recepta arxida a: ![Enviar recepta [Send]](/images/send_big.png)
![Imprimir recepta [Print]](/images/print_big.png)
116 receptes
Nani Nolla RSS feed.
RSS
Versió per a mòbil
Contacta
Àngels, Engreixen....
Hola Àngels totes, Salutacions. Últimament tinc molts problemes per accedir a la pàgina i fins i tot per a penjar...
Espero que t'agradi Núria. Una abraçada.
El Sr. Arimany és tot un mestre!
Nena quina pinta! No n'he fet mai. Serà una oportunitat.