Fesolets

Categoria:
Típica de: Suïssa
Estació:
Dificultat: Fàcil

Ingredients

4 racions

Elaboració

Posem els fesolets en remull la nit anterior.
Piquem bé al morter els alls, el julivert i reservem.
En l'olla a pressió, posem els fesolets i els cobrim amb aigua.
Afegim els xoricets, la cansalada, la botifarra, el pebrot, la fulla de llorer, l'all, el julivert i la sal.
Les carns poden salar una mica el guisat i se'ns pot quedar massa salat.
Quan comenci a bullir, tapem l'olla i deixem coure durant 10 o 15 minuts aproximadament.
Mentre anem a preparar el sofregit,
En una paella posem a escalfar l'oli, piquem la ceba a trossos petits i ofeguem fins que estigui transparent, afegim el pebre vermell i la farina i remenem bé durant un parell de minuts.
Reservem.
Obrim l'olla i sense que deixi de bullir, incorporem el sofregit (si anem a fer l'arròs ara és el moment) i remenem amb cura, deixant coure uns 5 minuts més, (o fins que l'arròs estigui cuit).

Notes

Tots els plats de llegums necessiten que siguem generosos amb la quantitat d'aigua que utilitzem, ja que absorbeixen una part d'ella en coure. Podem afegir durant la cocció si cal o amb més motiu, si anem a fer l'arròs.
Podem cuinar aquet plats en una cassola a l'estil tradicional, sense utilitzar l'olla a pressió, però els temps de cocció són bastant més llargs. Aquesta recepta necessitaria com 1 hora de cocció aproximadament, fins que el llegum estigui fet.


Comentar

Valorar

Corregir

Desar

Comparteix aquesta recepta:

Vols rebre al teu mail noves receptes de cuina i compartir les teves receptes a internet?

Afegeix-te a la xarxa social de cuina catalana:

Pots seguir-nos a:

Buscar recepta:

____________________

Últimes receptes:

Entrar o Registrar-se