Bacallà bullit amb patata i ceba

Categoria:
Típica de: Espanya → Catalunya
Estació:
Dificultat: Inexperts

Ingredients

2 racions

Elaboració

Posem en una cassola dos o tres dits d’aigua, la justa per cobrir les patates que haurem pelat i tallat a rodanxes d’un dit de gruix, i tindrem també a la cassola.
Engeguem el foc a mig gas, posem un pessic de sal i tapem.
Mentre arrenca el bull pelem i tallem en quatre trossos les cebes i les posem també a la cassola amb un parell de branques de julivert i un raig d’oli d’oliva.
Quan veiem que la patata és gairebé cuita (uns 10 minuts segons la varietat de la patata) destapem la cassola, hi posem els talls de bacallà, tornem a tapar i en quatre o cinc minuts més ja tindrem el plat al punt. Comprovem com està de sal, ja que segons estigui de dessalat el bacallà en farà falta una mica més o no i ja ho teniu a punt.
Emplateu el bacallà amb les patates i la ceba escorregudes, si voleu poseu una cullerada de maionesa per sobre i assaboriu-lo que val la pena.
Aquest plat el podeu combinar com vulgueu; amb una cullerada de maionesa i tot xafat està boníssim.

15min


Comentar

Valorar

Corregir

Desar

Comparteix aquesta recepta:

Vols rebre al teu mail noves receptes de cuina i compartir les teves receptes a internet?

Afegeix-te a la xarxa social de cuina catalana:

Pots seguir-nos a:

Buscar recepta:

____________________

Últimes receptes:

Entrar o Registrar-se