Canalons de Carns

Recepta per

Ingredients

4 racions

Elaboració

Esposa oli a la cassola,es sala la carn i es posa a la cassola es sofregeix junt amb la ceba i la tomaques i el vi les fulles de llaure i quan esta cuit es trinxa i es posa a la cassola.
Es fa una beixamel i si posa la carn.
Metres es posa una olla ol foc amb aigua oli i sal es posant a bulli el canalons i quan estan bullis es treuen del foc.
Es posant el canalons damunt de un drap,amb una cullera es fa una cullerada de la carn picada a cada canaló i sent rollant es posant amb una llaune prèviament sa fregat amb mantega.
Es prepara la beixamel es talla una mica de ceba es posa amb una cassola al foc amb una mica d'oli a la cassola quan la ceba esta roseta es posa una mica de farina i es tora una mica i desprès s'hi tira la llet i es remena i quan la beixamel està cuita es tira damunt dels canalons i es posa el formatge rallat i es posa al forn i quan estan rossos es posen al plat.

1h


Comentar

Valorar

Corregir

Desar

Comparteix aquesta recepta:

Vols rebre al teu mail noves receptes de cuina i compartir les teves receptes a internet?

Afegeix-te a la xarxa social de cuina catalana:

Pots seguir-nos a:

Buscar recepta:

____________________

Últimes receptes:

Entrar o Registrar-se