Vieires planxa amb foie de l'Empordà i salsa teriyaki

Categoria:
Estació:
Dificultat: Mitjana

Ingredients

Per la salsa teriyaki:

3 racions

Elaboració

Elaboració de la salsa teriyaki:

Molt senzilla de fer. Col.loquem tots els ingredients en un recipient adequat i tritureu-ho fins aconseguir una salsa fina.

Elaboració de les vieires planxa:

Posem en remull les vieires amb aigua freda i sal durant unes 2 - 3 hores perquè perdin tota la sorra. Després les rentem amb abundant aigua freda per acabar de treure la terra. Piquem l'all i, l’ofeguem una mica i el reservem. En la mateixa paella marquem les vieires sense closca pels dos costats i hi afegim una mica d'all reservat durant uns minuts perquè s'acabin de fer en el seu propi suc.

Elaboració del foie fresc:

Mentre fem les vieires. Tallem el foie a daus. En una planxa sense oli molt calenta, hi posem els daus de foie i els deixem coure 30 segons per costat. Els reservem. És important fer-ho quasi tot al mateix temps per servir-ho entre tebi i una mica calent.

Per emplatar:

En una cullera tipus porcelana, hi posem per cada cullera una vieira sense closca, a sobre un dau de foie i per sobre la salsa teriyaki. També, una mica de cibulet tallat molt petit.

30min


Comentar

Valorar

Corregir

Desar

Comparteix aquesta recepta:

Vols rebre al teu mail noves receptes de cuina i compartir les teves receptes a internet?

Afegeix-te a la xarxa social de cuina catalana:

Pots seguir-nos a:

Buscar recepta:

____________________

Últimes receptes:

Entrar o Registrar-se