Saquets de verdures i gambes
Categoria:
Llegums i verdures
Recepta per forn
Estació: tardor
Dificultat: Mitjana
Ingredients
- Pebre verd i roig, carabasseta, gambes, brou de peix, nata de cuina, nou moscada, pebre negre i sal. Pasta brik.
Elaboració
Avui treballarem amb la pasta Brik, una recepta amb verdures i gambes que paga la pena.
Aquesta pasta la podeu trobar en molts supermercats o tendes delicatessen.
Qualsevol verdura que tindrem és bona, jo en aquesta ocasió he gaudit de les bondats de la carabasseta, el pebre verd i roig, i pastanaga.
Primer tallarem en daus les verdures i les passem per planxa a foc fluix uns 20 minuts, després afegirem les gambes i deixarem uns 3 minuts, afegim pebre negre i ratllem un poc de nou moscada al damunt de les verdures.
Ja tindrem preparat el nostre farcit per als saquets.
Preparem la pasta brik i al fons afegirem un poc de farina. Seguidament farcim els "saquets" amb les verdures les nugarem amb un cordellet de cuina o una rameta de julivert.
Pintem els saquets amb un ou batut amb pebre negre i sal.
Ficarem al forn fort uns 10 minuts i ja podrem gaudir del nostre saquet de verdures i gambes.
La salsa la preparem amb un brou de peix i els caps de les gambes, colem i afegim un poc de nata de cuina i deixarem reduir.
La presentació com ja podeu vorer, molt senzill i el resultat excel·lent.
1h

Etiquetes:
Pasta brick
Afegir etiqueta
Recepta arxivada a:
Enllaça aquesta recepta:
3320 visites.
Si alguna cosa no es correcta pots sol·licitar una revisió del contingut d'aquesta recepta.
Gràcies Asela, Jo fa una setmana que tinc el bloc, així que també soc nou, hehe. M´agrada molt la cuina! El teu bloc...