
Popets amb cigrons
Categoria:
Peixos i mariscos
Tipus de plat: Estofat
Dificultat: Mitjana
Ingredients
- 750 gr de popets
- 3 cebes tendres grosses
- 2 tomàquets
- 1 got de vi blanc
- 1 gra d’all
- 1 canonet de canyella
- 1 caiena
- 400 gr de cigrons cuits
- Oli d’oliva verge extra
- Sal
4 racions
Elaboració
En una cassola, millor si es de fang, posar un raig d'oli d’oliva i les cebes pelades i tallades en juliana. Afegir una miqueta de sal i deixar caramel·litzar a foc molt suau.
Quan la ceba estigui dauradeta, afegir l'all picat molt fi i seguidament el tomàquet ratllat. Deixar sofregir uns minuts.
Posar a escalfar una mica d'oli en una paella apart, afegir els popets i saltejarar-los per que treguin així tota l'aigua. Quan agafin una mica de color, retirar-los i afegir-los a la cassola del sofregit. Incorporar el got de vi blanc, la canyella i el bitxo.
Deixar coure a foc mig una mitja hora. Si la salsa espesa massa afegir una mica d'aigua o caldo de peix calent.
5 minuts abans de retirar la cassola del foc, afegir els cigrons cuits amb molta cura i barrejar.
Provar i rectificar de sal si es necessari.
1h
Etiquetes:
Cigrons Pops
Afegir etiqueta
Recepta arxivada a:
Enllaça aquesta recepta:
2583 visites.
Si alguna cosa no es correcta pots sol·licitar una revisió del contingut d'aquesta recepta.
Ara mateix la miro! Gràcies Quim
Moltes gràcies Quim! Si la fas ja em diràs que tal ha sortit :-) i si tens alguna pregunta no dubtis en contactar-me. Salut!
Moltísimes gràcies Quim :-) La penjaré aquest cap de setmana :-) Una abraçada per tu tambè