Vedella farcida amb carn picada, truita i espinacs
Categoria:
Carns
Tipus de plat: Rostit
Recepta per forn
Estació: primavera
estiu
tardor
hivern
Dificultat: Mitjana
Ingredients
- Un tros de vedella gran obert pel mig (crec que la millor part es la culata o la tapa plana)
- 2 Ous
- Un manat d'espinacs
- 500 gr de carn picada de porc amb uns 50 gr de pernil salat picat
- Vi blanc
- Oli
- Fil per lligar la carn
Utensilis
Fill per lligar la carn o una reixeta de compressió
Elaboració
- Primer de tot bullirem els espinacs amb aigua amb sal, no molta estona perquè sinó encongeixen molt i també per conservar al màxim el seu sabor-
- En una paella petita posem a escalfar una mica d'oli per fer dues truites franceses primes, cada una de un ou.
- estenem el tro de carn, posem al centre primer les truites, una seguit de l'altra. A sobre els espinacs i la carn picada, emboliquem el conjunt amb la carn i amb el fil ho lliguem.
- En una cassola grossa i baixa posem oli a escalfar, rostim el tros de carn per tots els cantons. Mentrestant posem a escalfar el forn a uns 180ºC
- Un cop tinguem la carn ben rostida la posem en una safata que pugui anar al forn, i tirem un bon raig de vi blanc per sobre i cap al forn. De tant en tant anem obrint el forn i amb una cullera anem mullant la carn amb el vi i el seu propi suc.
1h
Etiquetes:
aquesta recepta no te etiquetes
Afegir etiqueta
Recepta arxivada a:
Enllaça aquesta recepta:
1550 visites.
Si alguna cosa no es correcta pots sol·licitar una revisió del contingut d'aquesta recepta.