Rosbif de vedella
Categoria:
Carns
Recepta per forn
Dieta: baixa en greixos
Estació: primavera
estiu
tardor
Dificultat: Fàcil

Ingredients
- Entre 700gr i 1 kg de vedella lligada
- Sal
- Pebre
- 1 gotet de vi negre
- 1 gotet de xerès o vi blanc
- Oli d’oliva
4 racions
Elaboració
-Salpebrem la carn lligada (a la carnisseria ens la poden lligar ) i la posem a la cassola amb oli molt calent. L'enrossim per totes bandes durant 5 minuts.
-Posem la carn a una safata de forn. Hi posem el vi negre i el xerès (ó vi blanc) i el posem al forn (preescalfat a 200º) durant uns 15 minuts.
-Treiem la carn del forn.
-Reservem a part el suc que queda a la safata.
-La carn la posem en una altra safata perquè mentre es va refredant deixa anar un suc vermell que no sol agradar
-Una vegada freda, la posem a la nevera.
-Servim la carn tallada, amb una mica de pebre i sal.
-El suc que queda a la safata quan la treiem del forn que hem reservat , el posem en un vol a part . Aquest suc es tira per sobre la carn. En lloc del suc, si pot tirar un raig d’oli
-Normalment, s’acompanya amb unes torradetes o puré de patates,…
NOTA: El temps de cocció és molt relatiu, tot depén de si us agrada més cuita o crua, normalment es fa crua.
45min

Etiquetes:
aquesta recepta no te etiquetes
Afegir etiqueta
Recepta arxivada a:
Enllaça aquesta recepta:
1779 visites.
Si alguna cosa no es correcta pots sol·licitar una revisió del contingut d'aquesta recepta.
Sucre ja ho diu 4 cullerades superes 4 C/s i d'aigua unes gotes difícil quantificar unes gotes no té de quedar massa...
Cert. Jo de vegades també
La meva enhorabona per guanyar el concurs.
Está molt bo, ja ho veurás.
Doncs si. Gràcies